Familjen Hultgren hälsar dig välkommen!

Vi hoppas att du ska trivas hos oss.


lördag 20 juni 2009

Midsommarfirandet 2009

Vi hade en trevlig dag igår. Efter en tur till Fristad där vi köpte två söta midsommarblommor i kopp att ge bort och en krya-på-dig-blomma till Tilde, som fått vattkoppor, gjorde vi oss fina och gick till familjen Jagetun längre ner på gatan. Där åt vi sill, köttbullar, potatis och jordgubbar. Inte allt ihop, men ni fattar! ;)

Malin, Jimmy och Andrea.

Thomas och Niklas.

Somrigt...

Vid halv sex-tiden gick vi hem en sväng och jag la mig och sov en stund. Jag tror inte att jag somnade, men nästan, så det var nog bra ändå. Sedan tog vi bilen till nästa familj. Där bjöds det på grillat och tårta. De som kunde sörplade vin, jag höll mig till alkoholfri öl och Ramlösa.

Snapas!

Grillad fläskfilé.

Söta humlor på tårtan.

Thomas, Malin och undertecknad.

Jag och Andrea.

Jo, det fanns barn med på kalaset! Och jag har massa fina bilder på dem. Men jag har som princip att inte lägga ut bilder på andras barn på min blogg, om jag inte bett om speciell tillåtelse av någon anledning. Så det begränsar tyvärr alltid urvalet av bilder något. Men så tänker jag...
Imorgon åker vi till Malmö så vi hörs av på tisdag eller onsdag igen!
Kram
E.

Inga kommentarer: