Familjen Hultgren hälsar dig välkommen!

Vi hoppas att du ska trivas hos oss.


tisdag 23 juni 2009

I´m back!

Nu var man i Borås igen! Vilket härligt väder!! Nu verkar det vara så över hela Sverige, men när vi åkte från Borås i söndags var det regnigt så det här känns som trevlig omväxling! Vi har precis suttit på altanen och ätit en sallad. Nu kröp jag ju precis ner i min källare, men jag ska inte stanna så länge. Jag ska bara blogga lite...
Vår lilla tripp till Malmö var mycket bra. Vi bodde mitt i sta´n på ett helt OK hotell, Noble house. Ser mer fantastiskt ut på hemsidan än vad det var, men det dög absolut åt oss! Nära Lilla torg där vi åt första kvällen.

Andra kvällen åt vi på Stora torget och fick därmed lite kvällssol innan den försvann bakom ett hus. På söndagkvällen var vi förresten även på bio. Vi såg smygpremiären av Johan Falk - Gruppen för särskilda insatser. Den var riktigt bra! Rekommenderas absolut! Läs inte för mycket om den innan bara, det är överraskningarna som gör filmen så bra. Det jag länkat till är OK, men bara gå och se den sedan!!
På måndag i Malmö gick vi på sta´n. Vi shoppade en del och köpte sedan med oss lunch och gick till Pildammsparken. Då strålade solen från en klarblå himmel. Thomas låg och njöt. Jag smög stundtals i skuggorna, men visst tyckte jag också det var skönt. Jag är inte riktigt lika mycket av en soldyrkare bara. Dessutom är marken lite väl hård att ligga på just nu... svårt att komma upp också... :P.

Nu ska vi packa upp, tvätta och kolla Allsång på Skansen!

Ha de´ bra i sommarvärmen!
E.


Inga kommentarer: