Familjen Hultgren hälsar dig välkommen!

Vi hoppas att du ska trivas hos oss.


onsdag 21 juli 2010

Paketöppning

Som vanligt med en 1-åring så är paketsnörena nästan roligare än själva innehållet i paketet.





Jag har ju länge följt Alex Schulmans blogg Att vara Charlie Schulmans pappa. Det har var varit roligt. Men han tog beslutet att avsluta den bloggen då Charlie fyllt 1 år. Hon är ca två veckor äldre än Nelly. Är det dags att avsluta den här bloggen nu då? Är det mitt ansvar som förälder att inte exponera min dotter mer när hon är så pass stor? Jag har sannerligen funderat på det, men jag kom fram till att det är lite skitsamma när man inte är så känd som han är. Jag kan förstå hur Schulman tänker...men jag behöver inte tänka så! Skönt! :)
Så...vi ses snart igen!
Kram E.

Inga kommentarer: