Familjen Hultgren hälsar dig välkommen!

Vi hoppas att du ska trivas hos oss.


tisdag 6 juli 2010

AAAAAJ SOM FAN!

...skrek Nelly när doktorn och sköterskan stack varsin spruta i hennes lår!

På 1 -årskontrollen idag var det ju vaccination! Det var varken jag eller Nelly beredd på och det gjorde ONT! Annars var allt bra och hon hade växt en halv centimeter och gått upp ca 200 gram. Efter det besöket gjorde vi sta´n osäker och köpte presenter till gudfadern, tillika kusinen, Fredrik som fyller 18 år på lördag. Det blev en skojig present och en seriös. Men jag vet inte om han läser här så jag vågar inte avslöja något.

Nu blir det snart makaronipudding till middag. Thomas jobbar över så det blir bara jag och mina barn.

Kram E.
ps: Nelly svor så klart inte när det gjorde ont.... hon kan ju faktiskt inte svära än!


Inga kommentarer: