Familjen Hultgren hälsar dig välkommen!

Vi hoppas att du ska trivas hos oss.


söndag 11 juli 2010

Lite Loka citron någon?

Nelly vill smaka på allt vi äter! Ibland får hon och ibland inte. Häromdagen fick hon smaka lite Loka citron. Hon grimaserade vilt, men sedan ville hon ha mer! Om och om igen!





Ikväll har Max och Alex flugit upp till Luleå. Om en vecka åker vi dit och så bilar vi hem tillsammans. Det är med blandade känslor jag ser dem åka. De behöver komma iväg och har det så bra hos mamma och pappa, jag tycker det är ganska skönt när lugnet lägger sig här hemma, men oron finns där. Börjar man tänka så blir det jobbigt att skicka iväg dem själva på ett plan... tänk om... då är jag inte där... skuldkänslor... rädsla... panik!

MEN, nu är de framme och allt gick bra den här gången också. Så nu känns det såklart bra igen. Och visst blir det en sorts semester här hemma för mig med. Mindre markservice i alla fall.

Imorgonkväll avslöjar jag vad Nelly tittade på i fredags och besvarar era gissningar tänkte jag... men först ska jag spendera dagen i Göteborg med Marie.

Vi ses!
Kram E.


Inga kommentarer: