Familjen Hultgren hälsar dig välkommen!

Vi hoppas att du ska trivas hos oss.


måndag 17 januari 2011

Pricken


Igår fick jag för mig att pyssla! För det var just vad det var... ett pyssel! Jag vet inte om jag orkar ha detta som en produkt hos Oopsie Daisy Nelly, men det var kul att sy något nytt. Och Alex blev väldigt glad över sin nye lille kompis, numera kallad Pricken. Undra varför?! ;)


Idag är Alex hemma från skolan. Han tyckte det skulle bli jättespännande att få vara uppskriven som sjuk på tavlan i skolan. Första gången i 2:an tydligen! Skönt och tacksamt med friska barn måste jag säga. Idag har han dock väldigt ont i halsen och hostar ganska otäckt emellanåt. Så han får ta det lugnt här hemma med oss tjejer idag och så hoppas vi att det inte blir värre.

Kram E.


Inga kommentarer: