Familjen Hultgren hälsar dig välkommen!

Vi hoppas att du ska trivas hos oss.


söndag 16 januari 2011

Minernas mästare!

Nelly har en förmåga att ofta få till olika ansiktsuttryck och miner på kort. Med mer eller mindre lyckat resultat kanske. Fast jag tycker så klart att hon är finast hela tiden!!

Varsågod, en lite bildkavalkad från gårkvällen:


Ibland kan det gå dagar utan ett enda kort och ibland tar jag 30 bilder på en kväll. Man kan tycka att jag skulle sprida ut det lite istället...

Förlåt för det glesa bloggandet. Jag jobbar numera tre dagar och har saker att sy hela tiden. Kul, men tiden bara rinner iväg! Sedan slutar ju inte resten av livet att kräva sitt bara för att jag vill ägna mig åt något särskilt... Ja, ni vet säkert hur det känns ibland. Fullt ös, medvetslös! ;)

Kram E.

Inga kommentarer: