Familjen Hultgren hälsar dig välkommen!

Vi hoppas att du ska trivas hos oss.


onsdag 10 november 2010

Lite orolig...

Min pappa ligger på sjukhus. Han har haft ont i hjärtat... hmmm, det låter inte bra och jag känner mig så klart orolig. Men alla säger att det inte är någon fara, så då är det väl så.

Ibland är det bara väldigt svårt att bli av med en känsla. Känslor finns ju bara där. De är svåra att bli av med, tänka bort och ignorera. De liksom mal där inne... ni vet.

Här har vi i alla fall snö nu! Som resten av Sverige ungefär!? Alex var ute i mörkret igår. Länge, länge, tills han hörde ljud och blev lite rädd. Men han hann göra två snögubbar som han blev mycket stolt över. Idag kunde jag fota dem:

Den lilla blev nog inte riktigt klar... men den stora ser redo ut för värsta kalaset, med hatt och allt! :)

Nelly sover. Jag återkommer med fler bilder och papparapport!
Kram E.

Inga kommentarer: