Familjen Hultgren hälsar dig välkommen!

Vi hoppas att du ska trivas hos oss.


söndag 14 november 2010

Det bidde två...

Ja, det var sista gången man vågar släppa iväg Thomas, Alex och Nelly till Sexdrega för att kolla på en BMX... De kom hem med två stycken! Jag blev förfärad. Max blev förtjust. Vi tänker så olika min son och jag...


Nä, jag skojar mest. Jag blev inte särskilt förfärad och inte det minsta upprörd faktiskt. Det är klart grabbarna ska ha varsin BMX!

Slutligen en bild från häromdagen då Nelly tog på sig Alex rapparkepa. Cool guss!

Nu är det sent. Jag har fått sy idag. Hunnit med en del, men långt ifrån allt. Får snika till mig fler stunder under veckorna framöver. Den 28:e ska ju lagret vara påfyllt för att kunna säljas av på minimässan. Ska bli jättekul, men samtidigt lite läskigt. Tänk om ingen bryr sig om mig alls och bara shoppar av alla andra...

Då blir det hemmagjorda julklappar till alla i år!! Undra om Thomas vill ha en röd eller turkos haklapp?! :)

Go´nattkramar
E.

1 kommentar:

prutten i bygden. sa...

Bra nu vet jag när mässan är! Åker ju utomlands dagen därpå, men ska försöka ta madde med mig och titta på dig i en liten monter hoppas man. Kram.