Familjen Hultgren hälsar dig välkommen!

Vi hoppas att du ska trivas hos oss.


måndag 8 november 2010

Filmtajm

Nelly är lite hes... gulligt.


Idag är vi hemma och skrotar runt fram till tre. Då åker vi mot jobbet. Det är dags att kicka igång höstens utvecklingssamtal. I år kommer jag inte att jobba ihjäl mig direkt. Eftersom jag jobbar så lite har jag bara 7 stycken. Lite skillnad mot drygt 20, som det ofta är. Idag börjar jag med 2 st, sedan blir resten under veckan och det sista blir nästa måndag.

Farmor Barbro ligger på sjukhuset och kurerar sin mage (vi tänker på dig!), så idag ska farfar få rå om Nelly och Alex alldeles själv medan jag har mina samtal.

Ha en bra vecka!
Kram E.


1 kommentar:

Ylva sa...

Hej!Träffade på Stefan som sa att Hans är på sjukhus. Hur är det med honom? Kram Ylva