Familjen Hultgren hälsar dig välkommen!

Vi hoppas att du ska trivas hos oss.


fredag 2 april 2010

Små nöjen...

Nelly har inga stora krav på leksaker. Igår hittade hon en pajform i aluminium i en låda som blänkte så fint. När hon sedan fick behålla sitt fynd var lyckan total. Den både blänkte, kändes och lät så härligt, tyckte hon.

Idag ska vi få lunch hemlevererad av Göran och Barbro. Ikväll ska sedan förberedas inför morgondagens stora event... Och då tänker jag inte på att vi ska ha gäster på middag... eller att vi ska äta en liten mysig påsklunch... Nä, det ska ju letas påskägg!! Alex tar, som tur är, upp detta med jämna mellanrum så att vi inte ska glömma av det. Nyss funderade han på om det var påskharen som bestämde var äggen skulle vara eller om jag hade något med det att göra. Jag avslöjade då sanningen!

Haren gömmer äggen, talar om för mig var och jag ritar en karta efter hans instruktioner. Jajamen, så är det!

Ha en trevlig långfredag!
Kram E.

Inga kommentarer: