Familjen Hultgren hälsar dig välkommen!

Vi hoppas att du ska trivas hos oss.


torsdag 15 april 2010

Ingen fara...

...vi lever och frodas, men jag hinner inte med allt jag vill just nu. Plus att jag inte tagit kort på flera dagar och inlägg utan foton är inget kul!

Igår hade vi besök av Åsa och Linnea. Vi åt lunch och pratade. Det var så mysigt! Linnea är tre månader yngre än Nelly och jag insåg hur mycket som hänt... och händer. Så stor Nelly kändes!

Ikväll ska Thomas på After work och eftersom Malins man Niklas också skulle det (men inte på samma, tror vi...) så håller vi varandra sällskap en stund. Jag hoppas vädret håller i sig så att det kanske blir ett glas rosé på altanen. Eller vad säger du om det, Malin?

Nu väntar en full diskmaskin på att bli tömd och gårkvällens/frukostens disk på att bli omhändertagen.
Kram E.

Inga kommentarer: