Familjen Hultgren hälsar dig välkommen!

Vi hoppas att du ska trivas hos oss.


måndag 5 april 2010

Nu släpper jag den!!

Jag har startat en ny blogg! För mina alster. Jag hoppas något faller någon i smaken och att någon kanske t.o.m. vill köpa något av mig. Man kan såklart komponera sin alldeles egna haklapp eller förkläde. Jag syr så gärna!

Jag ville gärna ha ett namn på mina saker... Oopsie Daisy kändes kul, men det fungerade inte som bloggadress. Så då la jag till Nelly. Det gick bra. Och så fick jag en anledning att lägga in en bild på henne i bannern också!! :)

Min lilla dröm är att fixa sån där små tygetiketter att sy fast, men där är jag inte ännu. Jag jobbar sakta framåt... Snart så...

Och bloggen filar jag på när jag hinner. Det kommer säkerligen inte nya bilder varje dag. Men så fort det sys något nytt så fixar jag en bild.

Kika gärna in på:

1 kommentar:

Gilla Yoga sa...

Vad kul! Jag tycker att det är roligt och inspirerande när människor vågar förverkliga sina kreativa drömmar. Det ska bli spännande att hålla koll på dina alster, kram Linda!