Familjen Hultgren hälsar dig välkommen!

Vi hoppas att du ska trivas hos oss.


torsdag 8 april 2010

Det är mycket nu...

Bara ett kort inlägg... ett livstecken.

Igår var vi på språng hela dagen. Först var det BVC och sedan en tur till Bollebygd där vi hälsade på Marie, Agnes och Ines. Nelly var på strålande humör fast hon blev väckt både då vi skulle till BVC och då vi var framme i Bollebygd. Eftersom hon sover 3-4 gånger per dag varav en gång ett par timmar (ja, hon sover mycket!) så hade hon inte fått sin vanliga sömndos igår.

Så jag borde väl inte blivit alltför häpen då hon sov längre på morgonen idag... men till 9.30! Jajamen, då vaknade hon! Som en solstråle!

Idag har vi en hemmadag och jag passar på att baka bullar. Men det kliar i fingrarna... jag vill ner i min källare och sy!! Jag har fått beställningar på fyra haklappar och ett förkläde. Och även om jag måste köpa lite mer material så skulle jag kunna börja på allt... Kliiiiar!

Nu måste jag dock ta tag i bulldegen! Och det gör mig åtminstone till en populär mamma. Bullar är gott!
Kram E.


2 kommentarer:

Thomas sa...

Yes!

Förkläden och haklappar i all ära, men Bettans bullar. Dom är bäst! :-D

TH

Veroniqa sa...

9.30!! Jag blir sååååå avundsjuk! Jag får snällt pallra mig upp senast 6.00 varje morgon. Och det spelar ingen roll ifall han sovit mindre under dagen. Eller jo, han blir grinigare!
Vet inte om jag vill veta att det finns barn som sover så mycket och så bra... ;)