Familjen Hultgren hälsar dig välkommen!

Vi hoppas att du ska trivas hos oss.


lördag 29 november 2008

Tomt...

Har man inte sett vårt vardagsrum innan så ser man kanske inte direkt det märkliga i denna bild... Men vår soffa är borta!

Vi har sålt den på Blocket idag! Den nya kommer på onsdag... Blir lite hårt när vi ska lördagsmysa ikväll. :)

Fast vi har två saccosäckar och mattan är mjuk, så vi ska nog överleva. IKEA har lovat att soffan levereras mellan 17 och 21 på onsdag. Det borde betyda att jag lagom till Grey´anatomy kan sjunka ner i vår sprillans nya soffa!! Mmmm... Ytterligare en anledning att längta till onsdag!

I skrivande stund fixar Thomas maten efter att ha hängt upp en ny adventsstjärna i vårt sovrum. Jag har bäddat rent i allas sängar, lite extra juligt i barnens, och ställt in adventsljusstackar i deras fönster. Det första ljuset är klart att tändas i morgonbitti...
Jag tror vi är ikapp med tiden! Känns bra.

Jag skulle göra ett käckt julhäfte till barnen i skolan. På engelska. Men det blev bloggen istället. Nåja, det hinns nog med imorgon tror jag. Eller så börja jag nu... Maten tar nog en stund till.

Glad advent imorgon!
E.

Inga kommentarer: