Familjen Hultgren hälsar dig välkommen!

Vi hoppas att du ska trivas hos oss.


söndag 2 november 2008

Söndagkväll

Ja, så hann man knappt med när denna dagen susade förbi heller!!

Jag är så oredo man kan bli för jobb imorgon!!! Ångest! Jag hade behövt åtminstonde två lediga dagar till för att komma ikapp mig själv.

Nu ska jag sätta mig och svara på brev från två elever. Vi brevväxlar nämligen några av oss... :) Kul, men lite svårt när de inte skriver en endaste fråga... Fast då skriver jag ju just det såklart.. Och då blir det oftast mycket bättre.

Så lovade jag ju picknickbilder också! Som ni väntat!! Loggat in flera gånger under dagen och bara undrat... när kommer bilderna?!
Här är de:

Och mitt där vi satt kom en kändis förbi! Jonas Colting... Fast jag känner inte igen honom så jag hejade så glatt och inte-imponerat-av-kändisar-vanligt. Vi konstaterade efteråt att vi alltid träffar kändisar på Rya åsar. Sist vi var där, för 12 år sedan, så träffade vi Ingemar Stenmark i spåret! Den ni! Det är ju värre än Café Opera där i skogarna!!

Och så hälsade vi på myrstackarna... stort hus!

Nu ska jag ta ett sista ryck och skriva de där breven som jag skjutit upp hela lovet.

Vi ses när man minst anar det!
kram E.

Inga kommentarer: