Familjen Hultgren hälsar dig välkommen!

Vi hoppas att du ska trivas hos oss.


lördag 22 november 2008

Bloggtorka...

...här händer inte mycket vill jag lova!

Men utanför bloggen händer desto mer. Så då får simpla små nöjen som detta stå tillbaka! Nu är jag lite på språng igen. Jag ska fixa kolpennor till Elevens val på onsdag. Vi ska rita med kol! Det är sååå kul. Så in på sta´n med en rekvisition. Härligt att handla med andras pengar! :)

Annars blir jag gräsänka ikväll då min man ska ut och svänga de lurviga. Han ska på återträff med alla som gick ut 9:an 1988. Jag tror jag räknade rätt nu...

Jag är på sluttampen med me&i och hade två träffar i veckan. En imorgon och en på tisdag. Sedan blir det lite lugnare... Puh. Det är då jag ska rulla tummarna och pilla mig i naveln på kvällarna. Som jag längtar!

Nä, nu var det dags att sticka och fixa pennorna. See ya´!

Inga kommentarer: