Familjen Hultgren hälsar dig välkommen!

Vi hoppas att du ska trivas hos oss.


fredag 15 augusti 2008

Wedding Day!

Ja, sa var det da dags! Tisdag den 12 augusti blev jag Fru Hultgren vid havet pa Mallorca.

Pa morgonen var det poolbad som vanligt. Efter lunch stannade jag pa rummet och duschade. Klockan 14.30 kom Annika. En tjej som bor har pa Mallis och ar sminkos. Hon gjorde mig SNYGG! Tack for det!




Thomas hamtade blommorna vid fyra. De var perfekta!

Klockan fem var vigseln och vi holl till bakom hotellet med utsikt over Palmabukten. Vackert! Dar lovade vi varandra allt man ska och nar vi forseglade med kyssen appladerade folk pa en och annan balkong. :)


Det blev iallafall precis som vi tankt oss och bilderna som Johanna (ocksa svensk, fotograf, bosatt har) tog maste bara blivit bra! Jag gör ett bildspel när vi fått dem på cd.

Sedan skalade vi pa rummet och pappa holl tal. Min gulliga pappa... Puss pa dig!



Pa kvallen hade vi bokat bord pa restaurang Modigliani nara hotellet. Dar at vi alla fantastiskt gott!!! Det blir ett aterbesok dar innan vi aker hem. Lax i champagne...mmmmm....

Nu ar snart tiden slut igen och jag har inga fler smapengar.
Pa aterseende...vet inte nar bara.... :)
Fru Hultgren.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken överraskning - GRATTIS!!!!

Kramar från me&i Maria

P.S. Ska vi fixa ny mailadress nu då eller? D.S.

Anonym sa...

Hmmm..det ar mycket som ska fixas nytt!! :)
Elisabeth

Anonym sa...

Hej hej, är inne och kollar in din blogg igen! Du är duktig på att uppdatera, själv har jag legat lite på latsidan ett par veckor. Men nu finns ny färsk info. Snokade runt på bloggarna du länkat till på din sida och hittade ju min gamla dagis- och klasskompis Jocke där juh! Bor han också i Borås? Hur kommer det sig att ni har kontakt? Du må hälsa om du träffar honom någon gång. Söta barn hade han också!

Kramar från ett höstigt Gammelstad!
Ylva

Elisabeth sa...

Jodu... han är tillsammans med min kollega Jenny, som skriver bloggen. Vi har vetat i flera år att jag och Jocke är från samma dagis! Kul! Jag och Jocke har bara träffats en gång. Vi umgicks inget som små så vi hälsade bara lite gladare än vanligt :) Men jag kan skicka en hälsning genom Jenny. Hon och jag ses varje dag.
Jag har också svårt att hinna med min blogg. Men jag gör ryck då och då!

Ha det så bra!
Kramar från ett riktigt soligt (sista??) Borås.
Elisabeth