Familjen Hultgren hälsar dig välkommen!

Vi hoppas att du ska trivas hos oss.


fredag 15 augusti 2008

Pa Mallorca!

Nu ar vi pa Mallorca. Vi har det saaa bra!!!! Vadret ar perfekt. Idag blaser det en hel del, men det ar ju bara skont nar det ar 30 grader i skuggan!

Det ar nu denna blogg ska ga igang pa riktigt. For nu ar jag namligen fru Hultgren. Alla i familjen heter alltsa Hultgren och bloggens namn kanns riktigt!! Jag ska maila ut denna adress till alla jag kanner sa fort jag hittat adressen till min mail :) Sedan finns ingen atervando!

Jag betalar 1 euro per kvart som jag sitter har och kan inte lagga in bilder, sa jag uppdaterar inte varje dag precis. Men nar jag kommer hem! Da blir det bilder och inlagg sa alla far se vad vi haft for oss. Promise!!

Puss pa er!
Elisabeth

Inga kommentarer: