Familjen Hultgren hälsar dig välkommen!

Vi hoppas att du ska trivas hos oss.


tisdag 19 augusti 2008

Nu var man gammal...

...hela 35 ar! Kanns helt OK faktiskt. Kanner mig lagom gammal.

Jag ar lite trott dock, men det kan bero pa att mina foraldrar och svarforaldrar ar sa morgonpigga att de kom och firade mig 7.20 i morse... Zzzzz.

Jag fick pengar (till en kamera) och mammas fina stjarnring i vitguld. Det var pa tiden tyckte hon. Jag lanade den till skolan en gang nar jag var liten.... Hmmm, inte sa poppis. :)

Av Thomas fick jag ett Miss Lee armband. Jattefint! Jag fick ett matchande halsband som morgongava i tisdags. Han har bra smak min man.

Ikvall ska vi ata mallorcinsk buffé har pa hotellet. Trevligt.

Tack for sms och halsningar pa Facebook! Det varmer i varmen!
Kram
E.

Inga kommentarer: