Familjen Hultgren hälsar dig välkommen!

Vi hoppas att du ska trivas hos oss.


söndag 17 augusti 2008

Honeyday!

Om ni undrar varfor jag skriver pa engelska sa saknar jag a, a och o. :) Dessutom ar honeyday ganska gulligt!

Vi hyrde bil, min man och jag, och tog vagen vasterut mot Andratx. Dar gick vi pa marknad och hade det mysigt. Sedan skulle vi mot Deia, men korde fel och hamnade pa vagen mot havet och Sant Elm. OK, tankte vi, vi aker val och kollar havet lite...

Vilken tur! Sant Elm ar en riktig liten parla!! En gammal fiskeby som ar sa ren och frasch. En liten strand och en promenadvag upp pa hojden med caféer och en fantastisk utsikt! Super!!! Vi badade och strosade runt. Kopte en glass och pussades lite... :)



Sedan akte vi vidare mot Deia. Vagen ar sa vacker! HOGT uppe bland bergen. Sa det svindlar lite for an skrajsen en som jag, men sa vackert! Kameran gor det inte rattvisa!




I Deia var det massa folk och vi var hungriga sa vi akte vidare till Soller dar vi lunchade. Tillbaka till Deia dar vi nu kunde parkera och vandra runt en stund. Mycket fint!


















Vi kom tillbaka pa kvallen lagom for att fa folja med vara barn och foraldrar ut pa middag.

En harlig dag!

2 kommentarer:

Ylva sa...

Massor av grattis! Inte visste jag att ni skulle gifta er! (det kanske inte var så många som visste det?). Mysigt verkar ni i alla fall ha haft det herr och fru Hultgren! Ha en fortsatt härlig semester önskar jag och min familj. Kramar //Ylva

Elisabeth sa...

Tack!
Ja, det var ju lite hemligt... :)

Kram!