Familjen Hultgren hälsar dig välkommen!

Vi hoppas att du ska trivas hos oss.


söndag 8 mars 2009

Snöstorm!

Nu sitter vi nästan insnöade här i Borås. Det bara vräker ner snö och ihop med att det blåser ser det väldigt ovälkomnande ut. Jag tänker stanna inne idag! Hade tanken på att åka ut och köpa en blomma till min kollega som fyllt år i veckan, men det får vara. Jag fixade en present igår så det får bli bra med den.

Thomas och Alex körde mot Sälen i morse. De kom iväg innan 9.30. Hoppas att det slutar snöa någonstans längs vägen. Det är otäckt för dem att köra i och för oss att tänka på att det är det dom gör...

Jag hade lite planer på att jag och Max skulle ta små promenader på kvällarna, men vi hoppar över idag i alla fall! Imorgon är det klättring som vanligt. Kompisens föräldrar kör så jag stannar hemma och slår in Max presenter. Vi firar ju en 12-åring på onsdag! :)

Snöiga kramar
E.

Inga kommentarer: