Familjen Hultgren hälsar dig välkommen!

Vi hoppas att du ska trivas hos oss.


söndag 25 januari 2009

Hemma...

...efter me&i kick-off. Nu är jag taggad att komma ut för att sälja den nya kollektionen. Det är nog min absoluta favoritkollektion genom de säsonger jag sålt. Jag går in i min femte säsong nu.

Jag ska självklart ta det mycket lugnare nu under våren. Nästa helg kör jag igång med två träffar. Och veckan efter har jag en på torsdag. Men sedan är det ju lov och London!! Det blir såklart mest nu i februari och i april släpps drygt nya 20 plagg så då kör jag lite extra igen. Men jag har nästan bara helger inbokade och det känns riktigt bra!

Tyvärr kan jag inte avslöja minsta lilla plagg...men jag lovar... det är en härligt vårig kollektion med underbara färger och tryck. Till både kille och tjej! På fredag finns den ute på hemsidan.

Nu ska vi laga lax och pressad potatis. Gott!

Kram
E.

Inga kommentarer: