Familjen Hultgren hälsar dig välkommen!

Vi hoppas att du ska trivas hos oss.


måndag 8 december 2008

Nya vindar blåser...

Idag har jag ändrat mina inställningar i bloggen så att bara andra blogspot-användare och särskilt inbjudna kan läsa min blogg. Jag kände mig lite begränsad då elever tydligen hade hittat hit och läste. Inte för att jag hittills skrivit något jättehemskt, men det kan vara skönt att inte alltid vara "fröken-korrekt". 

Så hör ni som läser talas om någon stackare som inte längre kommer in här och dessutom gärna vill det så låt mig veta det. Då skickar jag en inbjudan! :)

Min flitigaste läsare är nog min far och han bloggar ju själv så han blir inte hindrad i alla fall. Eller hur, pappa!

Ikväll har vi varit på julfest med Alex förskoleklass. De är bara så söta! Bilder kommer. Men inte så många. Jag vill inte lägga ut bilder på andras barn hur som helst...

Nu ska jag lägga mig och läsa tror jag.
Vi ses!
E.

Inga kommentarer: