Familjen Hultgren hälsar dig välkommen!

Vi hoppas att du ska trivas hos oss.


onsdag 24 december 2008

JUL!

Bilder från gårdagen:

Jul på Liseberg.

Pappa jobbig!! Lillebror fånig!!

- Ta ett normalt kort! sa Max. Och då fick mamma var med istället. Hon är inte så jobbig! :)

När vi skulle göra oss klara för att åka till Liseberg så var jag noga med att vi skulle klä oss ordentligt. Jag hade hört att det blir jättekallt när man går där.

- Så långkalsonger eller termo på! kommenderade jag barskt!

Medan jag sedan själv stod och drog på mig långkalsonger fick Alex syn på mig. Han tittade lite fundersamt en stund och sa sedan:

- Tar du på dig långtrosor??

Ja, heter det kalsonger för killar och trosor för tjejer i vanliga fall så är det inte alls så konstigt, eller hur!? :D

God jul!
Elisabeth

Inga kommentarer: