Familjen Hultgren hälsar dig välkommen!

Vi hoppas att du ska trivas hos oss.


söndag 7 september 2008

Nu är man en av dem...

...de där rutinerade fotbollsföräldrarna! Vi blev av med cuposkulden i lördags kan man säga!! :) Alex hade sin första fotbollscup och vi hängde med hela familjen för att stå i ösregn vid planen och heja. För det är klart att det ösregnade!

När jag vaknade på morgonen och regnet vräkte ner trodde jag i min enfald att matcher ställs in när det regnar. Ha ha! Det ska mycket till innan det händer förstår jag nu. Jag var nära att vända på mig och somna om, men till slut masade vi oss upp och gjorde oss klara. Och det var ju tur...

För visst var det kul! Att se Alex dansa runt på planen, vinka till oss och jubla när kompisarna gjorde mål! Det var värt blöta strumpor (hur blött kan det bli på en gräsplan!!??) och frusna händer (måste ju hålla paraplyt). Dessutom vann de ju. Båda sina matcher!

Alex fick prova på att vara målvakt. Han räddade faktiskt en boll. Men den matchen slutade 10-0 och sanningen att säga hade han inte mycket att göra. Men han var glad ändå!!

Inga kommentarer: