Familjen Hultgren hälsar dig välkommen!

Vi hoppas att du ska trivas hos oss.


onsdag 19 oktober 2011

Tillbaka!

Jag har länge känt att det är en svår balansgång att ha en blogg där man både vill "marknadsföra" sig och berätta om sina barn för släkt och vänner. Det blir alltid en känsla åt ena hållet. För personlig eller för mycket jobbsnack. Speciellt när mina besökare ökat. Jättekul, men vad är det för folk och vad vill de läsa om? När sedan kommentarsfunktionen lagt ner helt så blir det inte heller många chanser att ta reda på det heller.


Så, nu har jag då tagit beslutet att separera de tu lite mer. Så får man väl då välja var man vill hälsa på framöver, eller om man vill kika in på båda ställena.


Därav denna comeback på Familjen Hultgren. Känns bra.


Vi startar med ett par bilder från vår fina semester i Turkiet.

Det finns sämre ställen att göra läsläxan på... På balkongen, i badbyxor, med en tallrik chips och ett glas coca-cola.




Utsikt från vår balkong. Dock inte vår pool, utan hotellet bredvid. Men det var kul att titta på dem som bodde där också.

Nu ska jag jobba lite mer. Vi ses!


kram Elisabeth

2 kommentarer:

Hans sa...

Skönt att du är tillbaka, även om vi läser din andra blogg också så är det något som liksom har fattats.
Kram mamma och pappa.

Elisabeth sa...

Jag tänkte nästan att ni kände så... Kram E.