Familjen Hultgren hälsar dig välkommen!

Vi hoppas att du ska trivas hos oss.


måndag 31 oktober 2011

Kom ett brev på posten


Fullt med små presenter till barnen från mormor och morfar. Populärt! Nelly fick ett fint diadem med rosett. Sött ska sött ha!! :)

Alex har varit på friidrottsskola idag. Han tyckte att det var rätt kul med friidrott, men framförallt fick han två nya kompisar! DET var det bästa! Det blir fler tillfällen att sporta med de nya vännerna eftersom han ska vara där varje dag till och med torsdag. Kan bli ett bra lov det här...

Imorgon är planen att gå på djurparken med Nelly när Alex är på friidrott. Max kanske också hänger med om vi har tur. Annars är mina tankar mycket på den kommande mässan. Det ska bli så kul att vara i sta´n och förhoppningsvis betyder det mer besökare också. Jag har rätt bra koll på det som ska med, men vill sy ännu fler grejer. Får se hur mycket jag hinner innan söndag. Mina sydagar den här veckan blir onsdag och fredag. Kanske lördag också om Thomas inte har andra planer för mig! ;)

Kram Elisabeth

1 kommentar:

Marie sa...

Här är du igen! Trevligt! Vi var på djurparken dagen före er. Skönt att vi inte tog samma dag så vi hade träffats...

Kramkram.