Familjen Hultgren hälsar dig välkommen!

Vi hoppas att du ska trivas hos oss.


torsdag 7 oktober 2010

Så blev det...

Nja, nu verkar inte dagen bli riktigt som jag hoppades. Nelly står just nu och gråter mot mitt ben... Nu får hon komma upp i knät. Går sådär att skriva nu, men hon är ganska nöjd en stund.

Hmmm... i en minut ungefär!

Nu är hon i vardagsrummet så nu får jag skriva snabbt! :)

Dagen idag började som vanligt. Mys i soffan efter vällingen. När Nelly blev trött gick jag och la henne. Sedan försökte jag göra lite nytta som vanligt. Men jag hann nästan ingenting så vaknade hon. Jag tror att hon sov en halvtimme på sin höjd och vaknar sur och tvär. Men vill absolut inte sova mer. Efter det blev förmiddagen lite gnällig och snubblig. Och när man trillar hela tiden blir knappast humöret bättre. Vi badade och kollade Pingu i soffan. Då var jag ju med och Nelly var nöjd.


Vid tolv kunde jag lägga henne igen och hon var på lite bättre humör när hon vaknade efter en timme. Nu går det upp och ner här. Just nu ägnar Alex sig åt henne och det duger visst bra. Men om jag försöker smita iväg, ner i tvättstugan eller så blir hon sur.

Så, något sytt har det ju inte blivit idag... det är tyvärr det som får strykas. Det finns så mycket som måste göras, så det där roliga kan man ju inte prioritera en dag som denna.

Får bli en annan dag...
Kram E.


Inga kommentarer: