Familjen Hultgren hälsar dig välkommen!

Vi hoppas att du ska trivas hos oss.


måndag 25 oktober 2010

Gitarren har jag haft, sen liten grabb jag var....

Både Max och Alex har en gitarr. En riktig. De önskade sig det när de fyllde år i år och deras snälla föräldrar köpte det. En i mars och en i augusti. Vi hoppas så klart att detta ska resultera i framtida rockstjärnor. Det vore väl nå´t! Jag skulle vara odrägligt stolt!

I lördags kom så gitarrerna på tal. Max lär sig så smått i skolan, men kan inte öva hemma för hans gitarr är inte stämd. Tyvärr övergår detta med stämning av instrument vida våra kunskaper. Så vi måste ha hjälp. Någon som känner en vänlig gitarrstämmare?

Thomas provade så smått, men jag tror inte gitarren är mer stämd nu än den var innan. Men han ser nästan lite proffsig ut...

... för att inte tala om Alex! Visst kan ni se det framför er... Idol 2019?


1 kommentar:

Hansinga sa...

Det verkar lovande, jag tycker till och med att tungan är på väg ut.
Kram, mamma och pappa.