Familjen Hultgren hälsar dig välkommen!

Vi hoppas att du ska trivas hos oss.


måndag 14 juni 2010

Bröllopsyra!

Bröllop hos herr och fru Björklund går inte av för hackor! Det kan verkligen rekommenderas!! Det enda skulle vara att de bjuder på rätt så risigt väder då... Men annars var allting fantastiskt! Det är synd att det inte händer oftare! Jag tror jag ska tipsa om att göra som alla dessa kändisar... förnya sina löften lite då och då. En så´n här fest vart femte år skulle inte skada!
Tack för att vi fick komma!
Så fina!

Söta tärnor/festfixare/toastmastrar.

Tyvärr finns det lite smolk även i en sådan här fin glädjebägare... Jag fick återigen erfara att mitt huvud är fullkomligt oberäkneligt och hänsynslöst! Migrän vid nio, mitt i bästa festen, var väl inte riktigt vad jag hade önskat mig. Men, så´n är jag! Tjoho! Det tog hela söndagen också innan jag nu mår helt OK. Efter lunch ska jag jobba och imorgon är Thomas pappaledig, för då jobbar jag heeela dagen.
Kram E.

Inga kommentarer: