Familjen Hultgren hälsar dig välkommen!

Vi hoppas att du ska trivas hos oss.


söndag 12 september 2010

Djurparksbesök 2010

Med fribiljetter gjorde vi idag vårt första och enda besök på djurparken hela familjen tillsammans. Jag och Nelly var i våras en sväng med öppna förskolan, men då var hon inte så medveten som idag och jag fikade mest... :)



Jag invigde mitt nya kameraobjektiv och zoooomade in så det stod härliga till. Så kul! Nu var vädret lite trist och emellanåt duggregnade det, så jag vågade inte ha kameran framme hela tiden. Det var också lite svårt att få skärpan så där perfekt som jag vill. Men jag lär väl mig. Det var i alla fall coolt att kunna zooma in djurens konung!

Nu kokar kålsoppan på spisen. Efter önskemål från Max och Alex. Kålsoppa och pannkakor blir det här om en timme.

Kram E.

Inga kommentarer: