Familjen Hultgren hälsar dig välkommen!

Vi hoppas att du ska trivas hos oss.


torsdag 23 juli 2015

Nellys födelsedag

I måndags blev vår lilla, lilla tjej hela 6 år.
Stoppa tiden! Jag vill ha min minsting liten länge till!
Men det går ju inte att stoppa tiden, så jag får väl se det fantastiska i att hon blir äldre och klokare för varje dag. Hon är så himla bra på alla sätt och vis. Även om hon kan vara det suraste jag sett så är hon samtidigt min stora glädje och utan henne skulle världen stanna...

Hjälp, hur blev jag plötsligt så känslosam?
Det måste vara födelsedagsstämningen och det där med att tiden bara går och går som påverkar mig.

Måndagen började iallafall med att vi väckte henne:

Hon fick precis vad hon önskat sig av mormor och morfar... En sparkcykel!


Sedan åkte vi på utflykt till Limmared.
Där, på Glasets hus, fick Nelly göra en glasdroppe i glashyttan.



Utanför finns en skatepark.
Perfekt för att testa presenten!



Se vilken fin glasdroppe!

Certifierad Hyttsnok... jo man tackar!

Är det någon som undrar vad en hyttsnok är så är det bara att fråga Thomas. Han är väldigt bra på att förklara och framförallt visualisera hur de små hyttsnokarna rör sig.... :)

Kram E.



2 kommentarer:

Anonym sa...

Åhh hon är så fin, precis som hennes mor ��. Kram/Maria

Elisabeth sa...

Man tackar!! :) <3