Familjen Hultgren hälsar dig välkommen!

Vi hoppas att du ska trivas hos oss.


lördag 23 juni 2012

Oops!!

Jag har strulat till det med min Oopsie Nelly-blogg!! För ett tag sedan köpte jag domännamnet oopsienelly.se. Då var jag helt inställd på att starta webshop så jag "pekade" namnet till en sådan på textalk. Inte aktiv men förberedde allt för att starta igång så fort jag fick råd. Nu är situationen lite annorlunda och vi har vår butik/showroom på gång i en "riktig" lokal. En sån man kan besöka rent fysiskt! :) En webshop känns just nu överflödig så då tänkte jag att bloggen kunde få namnet oopsienelly.se istället. Jag betalar ju liksom för namnet och det är ju synd om det inte används till något.

Började fixa och trixa med koder och DNS-inställningar. Jag fattar inte mycket men följer instruktionerna steg för steg... Det står att det kan ta någon timme innan allt registrerats och det får vi då verkligen hoppas för just nu kommer inte ens jag in på bloggen!! Blir ju hemskt nervös... tänk om det inte går att fixa till... hoppas, hoppas...

Nu ska jag gå och sova med hållna tummar och imorgon när jag vaknar får vi tro att allt fungerar som det ska igen.

Återkommer med rapport!
Kram E.

Inga kommentarer: