Familjen Hultgren hälsar dig välkommen!

Vi hoppas att du ska trivas hos oss.


lördag 26 november 2011

Long time...

Jag bloggar så dåligt här att jag skäms! Den lilla bloggtid jag har lägger  jag på Oopsie Nelly-bloggen. Jag ber så mycket om ursäkt. Jag lovar ingen bättring, för det har jag lärt mig att det är ett löfte jag inte kan hålla. Men jag gör så gott jag kan.

Inatt har Nelly sovit oroligt. Hon kom över till oss mitt i natten och verkar ha drömt en del mardrömmar, för hon har vaknat och gråtit flera gånger. Klockan halv åtta ville hon gå ner. Jag hade gärna sovit lite till men vad gör man. Nu kollar vi Pippi och tömmer ut allt ur min plånbok. Eller, jag bloggar ju som ni ser...

Thomas var ute på galej igår och sover. Alex var inte på annat galej än fredagsmys med mig, men han sover också. Max sover han med, fast det behövs inga galej där för att han ska sova länge!

Ikväll är det min tur! Jag ska på fest hos Susanne. Vi blir ett mysigt gäng som ska göra pepparkakshus, äta, prata och dricka vin. Det ska bli jättekul. Sist vi skulle ses hade jag ju dragit ihop en träff på Viskan, men låg själv hemma i migränen från helvetet om ni minns... Buhu!

Nu har jag visserligen sovit risigt, men jag tror att huvudet klarar sig. Håll tummarna för mig!

Jag gillar inte att blogga utan bilder så jag letade fram en gammal som visar prov på Nellys sorteringsintresse. Det är sortering av det mesta här hemma nu...


Inga kommentarer: